lauantai 19. maaliskuuta 2011

Lauantaitreffit

Tapasin tänään yhden todella hyvän ystäväni jonka olen tuntenut ainakin kuusi vuotta. Meillä on ollut pitkään tapana nähdä lauantai päivisin lounaan, shoppailun tai kahvittelun merkeissä. Meitä molempia koetelleen flunssan takia edellisestä tapaamisesta oli vierähtänyt jo muutama viikko. Ystäväni S on ollut aina minulle todella läheinen ystävä, joskus paras ystävänikin kunnes ajauduimme hieman erillemme muutama vuosi sitten. Nyt välit ovat taas lämpimät ja luottavaiset. Rakastan ystävässäni tällä hetkellä eniten sitä, että hän kyselee tavatessamme myös minun kuulumisiani, ei vain minun ja vauvan kuulumisia. Toki on ihanaa, kun ystävät ja tuttavat kyselevät vauvasta ja raskaudestani mutta haluan edelleenkin olla minä. Haluan, että minun kanssani voi jutella muistakin asioista kun Pikkumöykyn sydänäänistä ja vaatehankinnoista. Haluan ennen kaikkea olla ystävä ja haluan, että sellaisena minua kohdellaan.

kuva löytyy täältä

Tänään kävimme S:n kanssa kiertelemässä kauppoja ja vaihdoimme kuulumisia munkkikahvien (teen) äärellä. Löysin itselleni Sportiasta ulkoiluhousut kevääksi. Vielä on toppahousut mahtuneet jalkaan kun nappia pitää auki, mutta kevään tullessa tarvii tietenkin kevyemmätkin housut. Löysin Rukan tuulipuvun housut hintaan 25 euroa (ovh 79,90,-)!!! Koko on suurehko 42, mutta mahtuu mahan päälle ja myöhemmin mahan alle. En voinut vastustaa muutamia muitakin ostoksia. (Minkä takia Ukko ja minä taidamme syödä ensi viikolla pääasiassa hernekeittoa ja nuudeleita...)


Pitkä neuletakki, Vero Moda 24,95,- ja laukku, H&M 14,90,-



Farkkuhame 29,90,-  sukkahousut 12,90,- ja korvikset 2,90,- H&M

Erityisesti ihastuin tuohon hameeseen! Noilla paksuilla sukkiksilla sitä voi pitää jo näilläkin lämpimillä kevätilmoilla pitkävartisten saappaiden ja pidemmän takin kanssa.

Kotiin päästyäni piilotin neuletakin heti vaatehuoneen perukoille. En nimittäin ajatellut kertoa Ukolle kaikista ostoksistani. Ei sillä, että hän suuttuisi rahan käytöstäni (meillä on "yhteiset" rahat jo asuntolainankin takia) vaan siksi, etten jaksa yrittää perustella miksi tarvitsin taas yhden uuden neuletakin. Mutta uskon, että tuosta neuleesta tulee raskausaikani lempineule. Se mahtuu päälle on maha kuinka iso tahansa eikä ole liian kuuma kesälläkään.

- Anski ja Pikkumöykky 20+2

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti