tiistai 15. maaliskuuta 2011

Dear diary,

Olen jo pitkään lukenut muiden odottavien äitien blogeja ja miettinyt, kuinka mukavaa olisi itsekin purkaa omia ajatuksiaan ja tuntemuksiaan. Aloitinkin kirjoittamaan päiväkirjaa digitaalisessa muodossa. Totesin, että miksen voisi antaa muidenkin lukea raskauden minulle mukanaan tuomista iloista (ja ehkä hieman suruistakin). 


kuva löytyy täältä 
 

Olen nyt raskaana viikolla 20. Siis apua, tuntuupas se jo paljolta. Ja onhan se, olen raskauden puolivälissä! Kaikki on mennyt hyvin. Lukuunottamatta kamalaa selkäkipua, jonka takia olen ollut sairaslomalla ja puolet tästä vuodesta. Ja virtsatieinfektiota, joka sai minut ulvomaan vatsakivuista. No olenhan kärsinyt kaikista ei niin mukavista raskausoireista nenäverenvuodosta alavatsakramppeihin ja masentuneisiin olotiloihin. Muttei niitä lasketa! Kerron raskauden aikaisista oireistani lisää myöhemmin. Yritän tutustua tähän blogin kirjoittelemiseen ja toivon todella, että saisin ihka ensimmäisen lukijankin! Tervetuloa!



 
  kuva löytyy täältä

Aurinkoista iltapäivää,
Aanu ja pikkumöykky 19+5

2 kommenttia:

  1. Heippa,
    löysin tieni blogiisi Sascian kommenttien kautta, ja huomasin että mennään melkein samoilla rv:llä, oot 5 päivää mua edellä :)

    Itse odottelen jo toista lastani, esikoiseni on 10kk tällä hetkellä.

    Oon niin ihastunut bloggerissa näihin odotusblogeihin, koska tykkään lukea muitten kokemuksia raskaudesta, synnytyksestä ja vauva-arjesta.

    Joten kirjoituksen iloa blogiisi, tästä jää sinulle itsellesi ja tulevalle lapsellesi ihana muisto! ( Muista tehdä varmuuskopiot tekstistäsi, minulta hävisi eka blogi bittiavaruuteen, enkä ollut kopioinut tekstejä mihinkään, ja nyt harmittaa.. )

    Ja onnea odotukseen! Jään innolla odottamaan kirjoituksiasi!

    VastaaPoista
  2. Ihanaa, olen saanut ensimmäisen lukijani! Kiitos vinkistä, täytyykin tosiaan varmistaa ettei minun blogini karkaa bittiavaruuteen! :) Ajatuksenani nimenomaan oli se, että voin sitten joskus yhdessä Pikkumöykyn kanssa muistella odotusaikaa...

    Mukavaa jos pysyt mukana jo senkin takia että meillä on niin läheikkäin lasketut ajat.

    VastaaPoista