maanantai 30. toukokuuta 2011

Päivän ostokset kuvina

Tänään hain äitini kanssa Onnin vaunut Lastentarvikkeesta meille kotiin. Olen rakastunut noihin vaunuihin, voisin työnnellä niitä jo ylpeänä pitkin katuja. Ne ovat niin ihanat. (Lisätietoja ja parempia kuvia täällä)


Löysin tänään myös kirppikseltä Ainun rintapumpun vain yhdellä eurolla! Pumppuahan on toki käytetty, mutta se on merkiltään laadukas ja todella siistissä kunnossa käyttöohjeineen kaikkineen. Laitoin sen juuri tiskikoneeseen ja tottakai keitän sen sitten pariin kertaan ennen käyttöä, kun sen aika joskus koittaa. Mutta aivan loistava löytö koska enhän voi vielä tietää, onko pumpulla tarvetta. Euron maksavan pumpun voi tarvittaessa heittää vaikka veslintuun ellei sille ole käyttöä meidän perheessä.


Kaupoilla käydessämme ostin myös pienen yllärilahjan Ukolleni. Kyltti sai heti aitiopaikan meidän seinältä. Ukkohan ei mikään ammattikalastaja ole mutta kovin rakas (ja pirun kallis!) harrastus tuo hänelle on. Toivottavasti lahja saa hymyn hänen huulille :)


Aloin myös puuhailemaan Ukolle isyyspakkausta. Olen jo muutamia ihania löytöjä siihen tehnyt ja kerron siitä enemmän kuvien kera, kun se on valmiina. Olen ostanut jo "I ♥ DAD"- bodyn, "Maailman paras iskä"- kahvimukin, "Isien käsikirja" (en nyt jaksa tarkistaa nimeä) - kirjan, joka on kirjoitettu humoristiseen sävyyn ja sisältää muun muassa ohjeita siitä, kuinka isi vaihtaa vaipan ilman pyörtymistä tai kuinka tekee lumiukon lapsen kanssa. Lisäksi olen ostanut pienen pehmopallon, jotta isi voi pelata futista Onnin kanssa ja tarkoituksena on hankkia vielä ainakin energisiä herkkuja, viskipullo ja sikari. 

Oletteko te tehneet miehillenne isyyspakkausta ja mitä sinne olette laittaneet? 

Ps. Koska olen unohtanut täysin kommentoida tuota raskaushepatoosiasiaa, josta aiemmin olen postaillut niin voin ilokseni teille kertoa, että minun maksa- ja sappiarvoni ovat aivan kunnossa eikä siis tuota hepatoosia minulla ole. Kutinakin on onneksi jo helpottanut ja vointikin parempi. Äippäpolilla pääsen/joudun ravaamaan kuitenkin todennäköisesti noin parin viikon välein koska haluavat seurata Onnin kasvua raskausdiabeteksen takia. Nyt Onnin paino on hieman tasoittunut mutta kulkee edelleen yläkäyrillä. Painoarvio viime viikolla (rv 29+6) oli 1600-1700g. Onni voi kuitenkin hyvin ja lääkäri lohdutti minua, että synnytys saatetaan käynnistää hieman aiemmin (raskausdiabeetikoilla yleensä rv 37-38) mikäli lapsi kasvaa liian suureksi. Saatan saada siis Onnin syliini jo kahden kuukauden päästä! Ja nyt ollaan muutenkin jo turvallisilla vesillä, 31. raskausviikko on menossa (30+4)!

 (rv 29+6)

8 kommenttia:

  1. Ihanat vaunut :) Noita Ainun rintapumppuja tuntuu olevan jokaisella kirpparilla myynnissä ja halvalla. Hauskan kyltin olet ostanut :D Kivalta kuulostaa myös isyyspakkaus. Olen tekemässä myös, mutta laitan blogiini siitä sitten kuvien kera, kun olen sen (noin 2vk) päästä antanut miehelle :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos SyysSydän, mekin tykätään kovasti vaunuista :) Ja Ukko tykkäsi kyltistäkin :D Onkohan noi Ainun pumput sitten kuitenkin jotenki huonoja jos kaikki niitä pois myyvät? Tai sitten myyvät vain kun ei enää tarvitse...

    VastaaPoista
  3. Meiltäpä löytyy samat vaunut, hieman eri värissä ja saman rintapumpun ostin viidellä eurolla kirpparilta (: hihii!

    VastaaPoista
  4. Ihan parhaat vaunut kyllä, ainakin ennakkotietojen mukaan ;) Toivotaan että meidän pumput toimii :D

    VastaaPoista
  5. Niin, en osaa sanoa. Tuli ainakin itselleni mieleen sen olevan huono, mutta toisaalta mitä sitä kaapissa säilyttelemään :)

    VastaaPoista
  6. mä oon päässy testaamaan meijän vaunuja jo kolme kertaa tonne uloski ;) hyvin on toiminu! pumppua tosin en oo viel testannu :DD

    VastaaPoista
  7. Hei meillä on kans samat vaunut mutta eri väriset! On kyllä tosi tyylikäs toi vaaleakin pakko sanoa :)
    Löysin sun blogin sattumalta kun surffailin aikani kuluksi ja liityin heti lukijaksi :) Hyvää tekstiä, lisää postauksia vaan kiitos!!
    Mulla on kans isyyspakkaus tekeillä, aion antaa sen tuparilahjaksi kun muutetaan uuteen kämppään. Tollasta "isikamaa" se ei (vielä) sisällä mutta tällä hetkellä on hankittuna sikari ja viinapullo (miksiköhän ne löytyy joka isyyspakkauksesta) ja kenkälahjakortti ja ajattelin ainakin jonkun kivan kirjan vielä lisätä...
    Odottelen innolla lisää postauksia ja lupaan kommentoida!
    J & Juniori

    VastaaPoista
  8. Heippa Jayd ja tervetuloa lukijaksi! :) Blogi on ollut hyvin hiljainen jo liian kauan, lupaan tehdä muutoksen asiaan heti pikimmiten.

    VastaaPoista