sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Äideille!


Ihanaa äitienpäivää kaikille äideille ja tuleville mammoille! Tämä tuleva äityli sai maailman parhaan herätyksen kun Onni potki melkein pissat mun housuun aamulla, hih. Viime päivät onkin olleet kovaa möyrintää, etenkin iltaisin. Iso poika se siellä vipeltää ♥

Tämä mamma ja masu lähtee nyt halailemaan mummoaan ja myöhemmin omaa äitiään, anoppiaan ja äitipuoltaan kainalossaan orvokkiamppeleita, ruusuja, lehtitilauksen lahjakortteja, suklaata ja sisustuskirja. Kyllä näiden äitien kelpaa. Saa nähdä muistaako Ukko ollenkaan onnittella minua kun töistä kotiutuu.
Ihanaa päivää kaikille ihanille äideille!

Saatteko te muut odottavat äidit mieheltänne äitienpäiväonnitteluja?

4 kommenttia:

  1. Kiitos sitä samaa sinulle! Äiti se on odottavakin äiti.

    Minä sain oikein ison onnittelurutistuksen, mutta "oikein kunnolla sitä vietetään sitten vuoden päästä". Totta kai se olisi ilahduttanut, jos olisi enemmänkin asiaa huomioitu mutta minulle riitti, että sain onnittelut. Ehkä asiaa eisti se, kun pari päivää sitten kysäisin: aiotkos jotenkin muistaa minua äitienpäivänä? :)

    VastaaPoista
  2. Tuittu, luulen että meilläkin se jää miehen osalta tuohon onnitteluhalaukseen. Toinen on paiskinut töitä koko viikonlopun niin ei ainakaan mitään ruusuja ole odotettavissa :) Mutta ensi vuonna sitten suuremmin :)

    VastaaPoista
  3. Mä en ees halunnut äitienpäivätoivotusta viime vuonna, koska ei ollu neiti vielä syntynyt. Ajattelin jotenkin, että pidän sitä onnittelua pahana karmana, jos etukäteen onnitellaan. Onneks ei menny kun viikko kun neiti syntyi <3

    Tänä vuonna ollaankin neidin 1v juhlia etukäteen pari pvä juhlittu tämä äitienpäivä viikonloppu kokonaan. Isäntä ei perusta näistä "merkkipäivistä" juurikaan, joten onnittelua ei sadellut ;) Sain kyllä onneks illasta vetää kunnon päikkärit kun isäntä valvo jos pikkuneiti olis heränny omilta uniltaan kesken mun päikkäreiden :)

    VastaaPoista
  4. Miikkulainen, pääasia että sait jollain tapaa huomiota äitienpäivänä :) Ja eikös nuo rauhassa nukutut päiväunet kuulu parhaimmistoon :)

    Ps. Enkä mä muuten saanut muuta kun "Ainiin, hyvää äitienpäivää. Ens vuonna vasta juhlitaan." :)

    VastaaPoista