keskiviikko 15. kesäkuuta 2011

Minä ja hän

kuva täältä
Löysin tälläisen postauksen Even - blogista ja päätin aikani kuluksi tehdä itsekin saman :)  
 
♥Miten kauan tunsitte toisenne ennen kuin aloititte seurustelun? - No me ei oikeastaan missään vaiheessa sovittu, että nyt seurustellaan vaan ensitreffien jälkeen vaan nähtiin päivittäin. Eli oikeastaan heti :)
♥Kuka pyysi ketä ulos? -  Minä ainakin tein aloitteen mut yhdessä varmaan sovittiin ekoista treffeistä kun oltiin muutama päivä viestitelty ja mesetetty.
♥Kuinka vanhoja olette? -  Minä vm -87, Ukko vm -86
♥Kumman sisaruksia näette/näitte enemmän? - Varmaankin mun.
♥Kuinka kauan olette olleet yhdessä? - 4 vuotta ja hmm... 8 kk.
♥Onko teillä yhteisiä lapsia? - Tulossa! ♥
♥Entä lemmikkejä? - sekarotuinen koira
♥Mikä tilanne on teille vaikein pariskuntana? - Pienet typerät riidat tuppaa paisumaan vieläkin typerimmiksi suuremmiksi riidoiksi koska kumpikaan ei meinaa antaa periksi.
♥Kävittekö samaa koulua? - Ei.
♥Oletteko kotoisin samasta kylästä? - Joo tavallaan, samasta kaupungista ainakin.
♥Kumpi on herkempi? - Ehdottomasti minä.
♥Missä käytte yhdessä eniten syömässä ulkona? - Varmaan pikaruokapaikat on ihan ykkösiä kuten Hesburger ja kebab-pizzeriat mutta myös Amarillo on molempien lemppari. Tosin nythän on jäänyt tuo ulkona syöminen vähälle tän RD:n takia.
♥Mikä on kauimmaisin paikka, jonne olette yhdessä matkustaneet? - Teneriffa.
♥Kummalla on hullummat eksät? - Mulla, valitettavasti.
♥Kummalla on pahempi temperamentti? - Mulla! Pakko saada kaikki mitä haluan, mahdollisimman pian. Oon kärsimätön, malttamaton ja kova puhumaan.
♥Kumpi laittaa ruokaa? - Lähes poikkeuksetta minä.
♥Kumpi on sosiaalisempi? - Minä varmaan sosiaalisempi, ainakin vieraassa porukassa.
♥Kumpi on siisteysintoilija? - Minä! Ei Ukko jaksa välittää koiran karvoista tai pölypunkeista vaikka auttaakin aina mua kun on siivouspäivä.
♥Kumpi on itsepäisempi? - Minä.
♥Kumpi vie suuremman osan sängystä? - Ukko.
♥Kumpi herää aikaisemmin? - Ukko, sen työt alkaa aamuisin jo klo 6.00 ja herätyskello soi 5.20. Minä jatkan unia koska ei tarvi töihin mennä. Töihin jos menisin, niin mulla alkaa päivä klo 7.00 ja heräisin samaan aikaan, 5.20. Viikonloppuisin kun Ukolla ei (yleensä) ole töitä, nukutaan noin 9-10 asti.
♥Missä ensimmäiset treffinne olivat? - Paikallisessa kebabpaikassa ja "jatkot" mun luona :D
♥Kummalla on suurempi perhe? - Mulla, 3 sisarusta, Ukolla 1 veli. Mulla lisäksi kolme sisaruspuolta.
♥Saatko usein kukkia? - En usein, saa vihjailla etukäteen jos meinaa saada kukkia. Poikkeuksena oli viikonloppuaamu kun Ukko oli koiran kanssa lenkillä ja toi mukanaan kukkakimpun jonka oli ulkoonta kerännyt ♥
♥Kumpi on mustasukkaisempi? - Minä, ainakin osoitan sen useammin.
♥Kuinka kauan kesti, ennen kuin suhteesta tuli vakava? - Se oli aika pian aikas vakava. Tavattiin lokakuussa, maaliskuussa (?) muutettiin yhteen. Sitä ennen Ukko oli kylläkin punkannut mun luona joka yö eli käytönnössä asuttiin jo yhdessä aiemminkin.
♥Kumpi syö enemmän? - Ukko!
♥Kumpi pesee/pesi pyykit? - Minä.
♥Kumpi on parempi tietokoneiden kanssa? - Ukko.
♥Kumpi ajaa autoa, kun olette yhdessä liikenteessä? - Yleensä Ukko.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti